Kompletní podpora obchodního oddělení zahrnuje:
- Agenda schůzek obchodníků divize TZB (technické zařízení budov)
- Příprava smluvních ujednání pro zákazníky
- Spolupráce s obchodním oddělení v rámci administrativních úkonů
- Práce v interním podnikovém systému K2
- Organizace služebních cest
- Organizace školení
- Spolupráce s tuzemskými i zahraničním dodavateli, (včetně logistiky)
- Komunikace se zákazníky
- Spolupráce s oddělením marketingu
- Spolupráce s účetním oddělením společnosti
Požadujeme:
- Komunikaci v AJ (mluvená i psaná)
- Pracovní dobu 9:00 – 17:00 nebo 8:00 – 16:00, v Brandýse nad Labem
Nabízíme:
- Dovolená 5 týdnů
- Perspektivní a zajímavou práci ve stabilně rostoucí ryze české rodinné firmě
- Odborné zaškolení v případě interních programů a znalosti chodu společnosti
- Velký prostor pro samostatnou práci
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- Příspěvek na stravování
- Přátelské pracovní prostředí a stabilní tým, který Vás vždy podpoří
- Sleva na firemní výrobky/služby
- Účast na firemních akcích
Svůj životopis prosím zasílejte na email: kulhanek@ciur.cz